Berapa Kerap Seorang Wanita Perlu Mendapatkan Khidmat Urut Seluruh Badan?

16 July 2019

Saya sering menerima pertanyaan ini dari kenalan disekeliling saya. Antaranya adalah pelanggan yang datang mendapatkan terapi urutan.

Selalunya, apabila mereka datang mendapatkan urutan, perkara pertama yang diajar oleh guru saya adalah kita perlu meraikan kedatangan mereka. Kedatangan mereka selain daripada membawa rezeki - makna rezeki disini bukan sahaja berbentuk wang, malah membawa rahmat 'membersihkan' rumah atau kedai kita dari bencana atau malapetaka.

#1 Hidangkan Minuman




#2 Dapatkan Data

#3 Analisa Data

#4 Tukar Pakaian

#5 Siapkan Tempat

#6 Memulakan Urutan

#7 Hidangan Air & Nasihat

- Urutan seterusnya bergantung kepada kondisi badan serta keperluan seseorang. Jika beliau tidak mengalami sebarang masalah kesihatan, seeloknya beliau mengekalkan rutin urutan paling kurang seminggu sekali atau sekali setiap 2 minggu.

Namun jika beliau menghadapi masalah kesihatan atau ingin merawat satu-satu permasalahan, dinasihatkan agar mengurut tidak lebih dari 3 kali berturut-turut. Selepas itu, beri badan masa untuk melalui proses healing secara semulajadi. Perlu diingatkan kepada mereka bahawa pengambilan air putih secukupnya adalah crucial dalam proses ini.

Post a Comment

Latest Instagrams

© Afiya. Design by FCD.